Тип послуги
|
Код рядка
|
Строк виконання
|
Розмір компенсації за недотримання Стандартів та вимог, грн (без ПДВ)
|
Кількість випадків недотримання Стандартів та вимог у звітному періоді
|
Сума компенсації, виплачена споживачам у звітному періоді, грн (без ПДВ)
|
Кількість споживачів, яким надана компенсація
|
А
|
Б
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
1. Надання договору постачання природного газу на вимогу побутового споживача (п. 2 розділу III*)
|
010
|
не більше 10 робочих днів з дати отримання письмового звернення побутового споживача
|
0
|
0
|
0
|
0
|
2. Надання повідомлення про намір змінити умови договору постачання природного газу для непобутових споживачів (п. 5 розділу II*)
|
015
|
до 30 днів до запланованого набрання чинності такими змінами (крім ціни на природний газ, якщо вона встановлюється для постачальника відповідними державними органами)
|
0
|
0
|
0
|
0
|
3. Надання повідомлення (з позначкою про вручення) про необхідність припинення/обмеження газоспоживання, у тому числі:
|
020
|
х
|
0
|
0
|
0
|
0
|
для непобутових споживачів (п. 14 розділу II*)
|
025
|
не менше ніж за три доби (для підприємств металургійної та хімічної промисловості – не менше ніж за 5 діб) до дати такого припинення/обмеження
|
0
|
0
|
0
|
0
|
для побутових споживачів (п. 17 розділу III*)
|
030
|
не менше ніж за три дні до дати припинення газопостачання
|
0
|
0
|
0
|
0
|
4. Усунення порушення або надання обґрунтованої відмови побутовому споживачу у випадку отримання постачальником претензії від побутового споживача про порушення постачальником умов Правил постачання природного газу та договору постачання природного газу (п. 28 розділу III*)
|
035
|
не більше 5 робочих днів
|
0
|
0
|
0
|
0
|
5. Розгляд акта-претензії споживача про відшкодування збитків, у тому числі:
|
040
|
х
|
0
|
0
|
0
|
0
|
для непобутових споживачів (п. 5 розділу VI*)
|
045
|
не більше 20 робочих днів з моменту отримання поштового відправлення з позначкою про вручення
|
0
|
0
|
0
|
0
|
для побутових споживачів (п. 8 розділу VI*)
|
050
|
0
|
0
|
0
|
0
|
6. Письмове звернення непобутового споживача (п. 19 розділу II*), зокрема:
|
055
|
до одного місяця
|
0
|
0
|
0
|
0
|
скарги щодо якості обслуговування непобутових споживачів
|
060
|
до одного місяця
|
0
|
0
|
0
|
0
|
7. Письмове звернення побутового споживача (громадян(ина)) (стаття 20**), зокрема:
|
065
|
до одного місяця
|
0
|
0
|
0
|
0
|
скарги щодо якості обслуговування побутових споживачів
|
070
|
до одного місяця
|
0
|
0
|
0
|
0
|